{Score}/{MaxScore}

Terugkijken

Intro

  • In de video in de inleiding kreeg de teler een doos met hommels. Leg nu aan je klasgenoot uit wat de functie is van deze hommels in het bestuivingsproces.

Kan ik wat ik moet kunnen?

  • Heb je op de pagina 'Leerdoelen' aangegeven in hoeverre je de leerdoelen van de opdracht hebt behaald?

Hoe ging het?

  • Tijd
    Bij de activiteiten stond dat je ongeveer 3 uur met de opdracht bezig zou zijn. Klopt dat?
  • Inhoud
    Was de inhoud van de opdracht nieuw voor je of wist je het meeste al?
    Kun je nu, als je in je eigen tuin/omgeving kijkt ook aangeven wat windbloemen en insectenbloemen zijn?
  • Eindopdracht
    Welke eindopdracht heb je gedaan?
    Kreeg je zelf de keuze van je docent of werd er voor je gekozen?
    A: Is het gelukt om de verschillende manieren van bestuiving in een verhaal te vertellen?
    Lukte het ook om daar de juiste tekeningen bij te maken?
    Waren er dingen waar je tegenaan liep of vond je het een prettige opdracht om te doen?
    B: Is het gelukt om de verschillende processen van bestuiving te laten zien in woord en beeld?
    Waren en dingen waar je tegenaan liep? Hoe heb je dit op kunnen lossen?
v1.12.0.0 Copyright © 2025 VO-next